Voksne SLET

Er du over 18 år er du velkommen til:

• motionsroning
  • hyggeroning
  • sved-på-panden-roning
  • kirkebådsroning
  • ergometertræning
  • langtursroning

Alt dette kan du opleve hos os på Langelinie, hver tirsdag og torsdag kl. 18:00 fra standerhejsning til standerstrygning.  Der er altid kaffe/te og brød i klubhuset efter roning.

Desuden arrangeres der kortere eller længere ture i weekenden og i sommerferien både på fjorden og i fremmed farvand. Hold øje med opslag i klubben, på rokort.dk og se endvidere i ”kalenderen” her på vores hjemmeside.

Den 1. tirsdag i hver måned er der medlemsmøde efter daglig roning kl. 21:00 ( om vinteren mødes vi kl. 19:00). Her er der mulighed for at høre nyt fra bestyrelsen, komme med ris og ros, høre om kommende arrangementer og ofte har hvert medlemsmøde – om vinteren – et tema.

Kirkebåden bruger vi kun ved særlige anledninger.

Om vinteren reparerer vi på bådene, har ergometerroning,  laver fællesspisning , har søndags gå-ture samt andre arrangementer af social art.
Kom og oplev naturens gang, få frisk luft, motion samt hyggelige timer på en af Danmarks smukkeste fjorde.

Feb.2022

Vores sponsorer holder os flydende - tak!