Aktiviteter

Fra april til oktober er vi på vandet, så meget som den enkelte har lyst til, fortrinsvis “åben roaften” tirsdag og torsdag fra kl.18 eller lørdag formiddag.   Om det skal være hygge-, motions- eller sved-på-panden-roning, er op til een selv og dem, man ror sammen med.   Ved særlige lejligheder er der mulighed for at ro i kirkebåden, der har plads til 14 roere.  I klubhuset er der altid ergometre (romaskiner) til rådighed, hvis man har mere lyst til det.  Der er altid kaffe eller te og brød i klubhuset efter roning.

Desuden arrangeres der kortere eller længere ture i weekenden og i sommerferien både på fjorden og i fremmed farvand; det annonceres på opslagstavlen i klubben eller på Memberlink (Kalenderen her på siden opdateres ikke med alt.)

Den første tirsdag i hver måned er der medlemsmøde efter daglig roning dvs. cirka kl. 21 i sæsonen og om vinteren kl. 19.  Her kan man høre nyt fra bestyrelsen, komme med ris og ros, høre om kommende arrangementer og ofte har hvert medlemsmøde – om vinteren – et tema.

Om vinteren reparerer vi på bådene, ror i ergometre (romaskiner), spiser sammen, går ture om søndagen eller har andre arrangementer af social art.

Kom og oplev naturens gang og få frisk luft og motion og hyggeligt samvær                                                                                        ved een af Danmarks smukkeste fjorde.

Vores sponsorer holder os flydende - tak!